Polityka Cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka A-RENTAL Sp. z o.o. dotycząca Cookies
Niniejsza Polityka dotycząca Cookies odnosi się do wszystkich stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne, należących do A-RENTAL Sp. z o.o.. Przez używanie Stron A-RENTAL Sp. z o.o. wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z tą Polityką Ciasteczek. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas ciasteczek, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania Stron A-RENTAL Sp. z o.o.
Co to są ciasteczka?
Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.
Do czego używamy ciasteczek?
Strony A-RENTAL Sp. z o.o. używają ciasteczek w różnych celach:
dostosowania zawartości Stron do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb; tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła, aby lepiej dopasować treści i reklamy dostępne na Stronach A-RENTAL Sp. z o.o. do Twoich oczekiwań i zainteresowań,do zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pozwalają nam zrozumieć jak ludzie używają naszych stron i pomagają w poprawianiu ich funkcjonalności i zawartości. Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.
Jak długo przechowywane są dane w ciasteczkach?
Na Stronach A-RENTAL Sp. z o.o. mogą być używane dwa rodzaje ciasteczek – sesyjne oraz stałe. Te pierwsze pozostają na Twoim urządzeniu jedynie podczas korzystania ze Stron A-RENTAL Sp. z o.o.. Ciasteczka stałe pozostają na Twoim urządzeniu tak długo jak długo mają ustawiony czas życia lub do momentu kiedy je usuniesz.
Rodzaje ciasteczek używanych na Stronach A-RENTAL Sp. z o.o.:
Konieczne do działania stron:
Niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Stron A-RENTAL Sp. z o.o., pozwalają Ci na poruszanie się po nich oraz używanie ich elementów. Przykładowo mogą zapamiętywać poprzednie czynności (np. otwarte teksty) podczas wracania na stronę w tej samej sesji.
Poprawiające wydajność:
Zbieranie informacji o tym jak odwiedzający korzystają ze Stron A-RENTAL Sp. z o.o. poprzez dostarczanie informacji na temat obszarów które odwiedzają, czasu jaki na nich spędzają oraz problemów jakie na nich napotykają, jak np. komunikaty o błędach. To pozwala nam poprawiać działanie Stron A-RENTAL Sp. z o.o.
Poprawiające funkcjonalność:
Zapamiętywanie Twoich ustawień i wyborów (np. nazwa użytkownika, region, w którym jesteś, personalizowane ustawienia treści) by dostarczyć Ci bardziej spersonalizowane treści i usługi. Pozwalają Ci również na oglądanie filmów i używanie narzędzi społecznościowych, np. blogów, chatów i forów.
Reklamowe:
Dostarczanie Ci reklam odpowiadających Twoim zainteresowaniom oraz ograniczanie liczby wyświetleń danej reklamy. Te ciasteczka pozwalają nam także mierzyć efektywność kampanii reklamowych.
Czy używamy ciasteczek podmiotów trzecich?
Tak, korzystając ze StronA-RENTAL Sp. z o.o. możesz otrzymywać ciasteczka pochodzące od współpracujących podmiotów trzecich takich jak np. Facebook, Google. Więcej informacji na temat tych ciasteczek możesz znaleźć na stronach internetowych poszczególnych podmiotów trzecich.
W jaki sposób mogę zmienić ustawienia dot. ciasteczek albo je usunąć?
Większość przeglądarek internetowych jest początkowo ustawionych na automatyczne przyjmowanie ciasteczek. Możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby ciasteczka były blokowane – w całości lub w jakiejś części, np. tylko od stron trzecich, albo aby każdorazowo otrzymywać komunikat w momencie kiedy ciasteczka są wysyłane na Twoje urządzenie. Pamiętaj jednak, że jeżeli zablokujesz używane przez nas ciasteczka, może to negatywnie wpłynąć na wygodę korzystania ze Stron A-RENTAL Sp. z o.o., na przykład możesz nie być w stanie odwiedzić pewnych obszarów Stron A-RENTAL Sp. z o.o. bądź nie otrzymywać spersonalizowanych informacji podczas ich przeglądania. Uniemożliwisz nam także zbieranie anonimowych informacji nt. używania naszych stron w celu stałego poprawiania zawartości Stron.
INSTRUKCJA – Jak usunąć pliki cookies
Sposób zmiany ustawień plików cookies może różnić się w zależności od przeglądarki internetowej, z której korzysta użytkownik. Informacje na temat plików cookies znajdują się w zakładce „Pomoc” w każdej przeglądarce internetowej, a także na stronie http://www.aboutcookies.org
Pliki cookies w przeglądarkach internetowych. W opcjach przeglądarki należy wybrać opcję odpowiadającą za ustawienia prywatności:
Google Chrome
Domyślne ustawienia przeglądarki Google Chrome zezwalają na przechowywanie cookies. Aby zmienić ustawienia należy:
kliknąć w menu „Ustawienia Google Chrome” i wybrać opcję „Ustawienia”;
kliknąć w „Pokaż ustawienia zaawansowane” na dole strony;
wybrać opcję „Ustawienia treści” w opcjach „Prywatność”;
wybrać żądane ustawienia;
aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w „Zarządzaj wyjątkami” i wybrać własne ustawienia dla witryn;
aby zatwierdzić zmiany należy kliknąć w przycisk „Gotowe”.
Microsoft Internet Explorer
Domyślne ustawienia przeglądarki Microsoft Internet Explorer zezwalają na przechowywanie plików cookies, ale blokują pliki, które mogą pochodzić z serwisów niestosujących polityki prywatności. Aby zmienić ustawienia należy:
kliknąć w menu „Narzędzia” i wybrać „Opcje Internetowe”;
wybrać zakładkę „Prywatność”;
za pomocą suwaka określić żądany poziom ustawień (najwyższy blokuje cookies całkowicie, najniższy zezwala na przechowywanie wszystkich cookies);
LUB:
kliknąć przycisk „Zaawansowane” i samodzielnie wybrać żądane ustawienia;
aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w „Witryny” i wybrać własne ustawienia dla witryn;
zatwierdzić zmiany za pomocą przycisku „OK”.
Mozilla Firefox
Domyślne ustawienia przeglądarki Mozilla Firefox zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy: kliknąć w menu „Narzędzia” (w innych wersjach: kliknąć przycisk „Firefox”) i wybrać „Opcje”; następnie wybrać zakładkę „Prywatność” i zaznaczyć żądane ustawienia; aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w „Wyjątki” i wybrać własne ustawienia dla witryn; zatwierdzić zmiany za pomocą przycisku „OK”.
Opera
Domyślne ustawienia przeglądarki Opera zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy: kliknąć w „Preferencje”, wybrać opcję „Zaawansowane”, a następnie „Ciasteczka”; zaznaczyć żądane ustawienia; aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy wejść na wybraną stronę internetową, kliknąć na niej prawym przyciskiem myszy, wybrać polecenie „Preferencje dla witryn” i przejść do karty „Ciasteczka” a następnie wprowadzić pożądane ustawienia;
zatwierdzić zmiany za pomocą przycisku „OK”.
Safari
Domyślne ustawienia przeglądarki Safari zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy: w menu „Safari” wybrać opcję „Preferencje”; kliknąć ikonę „Prywatność”; zaznaczyć żądane ustawienia;
aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w „Szczegóły” i wybrać własne ustawienia dla witryn.
Cookies w programie Adobe Flash Player
Oprogramowanie Adobe Flash Player używane jest w celu umożliwienia Użytkownikowi dostępu do multimedialnych danych (podcasty mp3, filmy wideo, inne dane), przekazów strumieniowych (transmisje „na żywo”), programów takich, jak np. gry internetowe (w które można grać w przeglądarce internetowej), a także do dostarczenia Użytkownikowi reklamy. Oprogramowanie Adobe Flash Player również używa plików cookies. Dostęp do nich możliwy jest dzięki mechanizmowi na stronie internetowej Adobe: http://www.macromedia.com/support/documentation/pl/flashplayer/help/settings_manager07.html
RODO
Dbając o zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa danych osobowych, które nam przekazujecie, jednocześnie działając zgodnie z przepisami RODO, czyli Ogólnego rozporządzenia o przetwarzaniu danych osobowych*, poniżej przedstawiamy wszystkie informacje dotyczące zasad ich przetwarzania.
Jednocześnie informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest A-RENTAL Sp. z o.o., , ul. Trakt Brzeski 118, 05-077 Warszawa. Z Inspektorem możecie skontaktować się mailowo: rental MAŁPA a-rentral.pl bądź telefonicznie: nr. Podany w stopce.
* rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm)
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Cel oraz podstawa prawna przetwarzania danych Państwa dane przetwarzane są w celu: • dokonywania czynności zmierzających do zawarcia umowy, w tym przedstawienia oferty i prowadzenia negocjacji, a także w celu zawarcia umowy i jej realizacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
• realizacji obowiązków przewidzianych prawem, w tym w szczególności prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz wypełnienia obowiązków podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; • prowadzenia postępowania reklamacyjnego i dochodzenia ewentualnych roszczeń prawnych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Odbiorcy danych osobowych Państwa dane osobowe możemy przekazać podmiotom wspierającym w zakresie obsługi i konserwacji systemów informatycznych, kancelarii prawnej, podmiotom świadczącym usługi w zakresie dostarczania korespondencji.
Okres przetwarzania danych osobowych Państwa dane osobowe będziemy przechowywać przez okres niezbędny do realizacji umowy, a po tym czasie – przez okres wynikający z przepisów podatkowych i rachunkowych, a także przez okres przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych związanych z realizacją umowy.
Obowiązek podania danych osobowych Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej konieczne dla zawarcia umowy i jej realizacji.
Odmowa podania danych będzie skutkować brakiem możliwości realizacji umowy.
Przysługujące prawa Ponieważ przetwarzamy Państwa dane osobowe, macie prawo do dostępu do tych danych oraz otrzymania ich kopii; sprostowania danych jeśli są błędne, uzupełnienia danych jeśli zauważycie Państwo, że są niekompletne; ograniczenia przetwarzania danych np. jeżeli zauważycie Państwo, że Wasze dane osobowe są nieprawidłowe, do czasu sprawdzenia ich prawidłowości – na okres pozwalający nam to sprawdzić; usunięcia danych np.: kiedy Państwa dane nie będą już potrzebne do celu, dla którego zostały zebrane, sprostowania danych w przypadkach, kiedy macie do tego prawo; sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w przypadkach, gdy macie do tego prawo.
Prawo wniesienia skargi Jeśli uznacie Państwo, że przetwarzamy Wasze dane osobowe niezgodnie z przepisami prawa, możecie wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane przez nas automatycznie, ale nie będziemy ich profilować.